Saturday 17 September 2016

Vitamin Shaklee dan Healing Crisis

Healing Crisis ialah proses penyembuhan atau pembersihan yang mana badan sedang memproses keluar toxin yg terhasil drpd radikal bebas yg ada dalam tubuh manusia.



Healing crisis ini mungkin berlaku pd sesetengah individu yang mengambil vitamin Shaklee. Bergantung kepada penerimaan badan seseorang.

Proses penyembuhan ini mungkin berlaku dalam tempoh seminggu hingga dua minggu. Jika keadaan ini berlaku, anda sebagai pengguna tidak perlu bimbang kerana ini menunjukkan tubuh anda bertindak balas dengan baik terhadap vitamin yg diambil.

Selalunya akak akan nasihatkan pengguna untuk mengurangkan dos pengambilan vitamin tersebut serta banyakkan pengambilan air kosong. Kebiasaannya akan menjadi bertambah baik selepas seminggu atau 2 minggu jd korang jgn risau lah klu terkena HC ni.

Sepanjang hampir 4 tahun akak menjadi pengedar Shaklee, tak banyak sebenarnya customer akak yang mengalami HC ini. Ada beberapa kes shj antaranya customer mengalami loya-loya dan pening-pening selepas mengambil Vitalea Shaklee.

Selepas akak consult beliau supaya mengurangkan dos dan vitalea mesti diambil slps heavy meal, HC yg beliau alami berkurangan dan terus hilang setelah dua minggu. Sebenarnya akak pun pernah mengalami situasi yang sama masa awal2 mengambil multivitamin Shaklee ini.

Satu kes lagi, customer yg mengambil AJHT utk sakit lutut mendapati sakitnya semakin menjadi2..setelah akak consult beliau dan meminta beliau mengurangkan dos, akhirnya sakit lutut beliau terus sembuh dengan izinNya.

Apa yg penting, sebagai penjual lakukanlah khidmat consultasi denga baik..jgn biarkan customer 'terkapai2' seorang diri bila terjadi kes sebegini.

Dan kepada pengguna, anda ada hak utk bertanya itu ini kepada penjual vitamin yg anda beli utk kebaikan anda juga. Pilihlah penjual Shaklee yg dpt memberi consultasi terbaik utk anda..


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.