Saturday 17 September 2016

Ukhuwwah Dalam Shaklee

Salah satu sebab akak suka bershaklee dgn group kami. Alhamdulillah kawan makin bertambah dari hari ke hari.


Walaupun ada antara kami yang tak pernah berjumpa dan hanya kenal di alam maya tapi kami "berborak" macam dah lama kenal. Kami bercerita bukan bab Shaklee je tau, macam2 topik blh masuk, ada gembira, ada serius, ada sedih dan macam2 lg lah.

Seperti perjumpaan keluarga yang besar



Dan yang bestnya, walaupun kami ni upline, downlines dan sidelines yg berniaga benda yang sama, kami tak pernah ada rasa cemburu terhadap pencapaian masing2..siap sama2 sidelines blh bg tips marketing lagi..siap ajar dan bg ilmu itu ini.


Dan yang lagi mengikat akak dengan bisnes Shaklee ni ialah "sikap berpesan-pesan supaya berbuat kebaikan dan mendorong sesama kami utk tingkatkan kebergantungan pada Allah SWT.."


Mentor saya selalu berpesan, "kalau kita buat sesuatu kerja yang dengannya.dapat mendekatkan diri dgn Allah, maka teruskanlah..tapi jika kerja yang kita buat itu lagi menjauhkan diri dr Allah, maka tinggalkanlah.."

"Barangsiapa yang ingin diluaskan rezekinya.dan dipanjangkan umurnya, maka hubungkanlah silarurrahim.." - H.R Bukhari

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.