Wednesday 21 September 2016

Pengedar Shaklee Aktif COD Di Bintulu Sarawak dan Pos ke Seluruh Malaysia

Assalamualaikum.

Saya adalah pengedar Shaklee aktif di kawasan Bintulu Sarawak. Saya menjalankan khidmat COD ke sekitar bandar Bintulu dan kawasan sekitarnya. Pengeposan juga boleh dilakukan melalui perkhidmatan bas dan Pos Malaysia.




Jika anda tercari-cari Pengedar Shaklee aktif di kawasan Bintulu, anda bolehlah berhubung dengan saya melalui whatsApp atau sms ke no 019-259 8492. InsyaAllah stok vitamin dan produk Shaklee lain sentiasa tersedia untuk anda.

Shaklee adalah produk kesihatan yang telah lama berada di pasaran dunia dan Malaysia. Vitamin Vitalea Shaklee merupakan produk multivitamin pertama di dunia yang berusia lebih 100 tahun.

Shaklee adalah produk yang disahkan HALAL, SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM. Produk shaklee juga telah melalui proses R&D dan juga telah dibuat ujian klinikal. Boleh rujuk di landmarkstudy.com untuk melihat hasil kajian tersebut.

Jika anda ingin membeli atau ingin menyertai kami menjalankan bisnees Shaklee, boleh  berhubung dengan saya, Pengedar Shaklee Aktif di kawasan Bintulu Sarawak dan juga seluruh Malaysia.

Zainah Mukhtar
019-259 8492
Pengedar Shaklee Bintulu