Saturday 17 September 2016

Ayuh Melakar Kejayaan Dalam Shaklee Bersama Grup Kami

Ini adalah gambar akak bersama leaders lain dr grup Supermom yg dpt jemputan KHAS dan PERCUMA Dinner atas Cruise Tasik Putrajaya. Antara reward terawal yang akak terima di tahun permulaan join Shaklee.


.

Ia juga menjadi kenangan terindah yang tak akan akak lupakan dalam diari Shaklee akak. Akak terpilih dan layak sertai Supermom Intimate Dinner tajaan Master Hadhatina & Master MKB iaitu super upline akak sbb mencapai kriteria yg tlh mereka tetapkan.
.

Kalau korang nak tau, ini salah satu je drpd pelbagai reward yang akak terima drpd para upline dlm grup Shaklee akak bermula drpd mak, nenek, moyang Shaklee sampailah leader pd level ke-6, 7!
.

Inilah salah satu sebab kenapa korang perlu join grup kami utk memulakan bisnes Shaklee. Para leaders amat menghargai pencapaian yg ditunjukkan oleh anak-anak bisnes mereka.
.

Yang bestnya, dah la dpt reward dan insentif drpd Shaklee, upline pun bg juga..kdg2 xsangka pun akan dpt hadiah atau cenderamata drpd mereka ni tau..mmg terharu sangat2!
.
Keduanya, kenapa korang perlu join akak dan grup Shaklee kami ialah..para leaders dlm grup kami sangat supportive dan sentiasa memberikan idea2 yg positif bg menggerakkan anak-anak bisnes. Kami sentiasa diberi tunjuk ajar sama ada melalui kelas offline mahupun online.
.

Kiranya semua tersedia dan hanya menunggu anak-anak bisnes yang proaktif sahaja untuk menghadam dan mengaplikasikan apa yang dah diberikan itu. Kata orang, nak atau tak nak saja sbb semuanya dah ada dalam grup kami.
.

Lagi satu, yang bestnya bila korang join grup Shaklee akak..kami semua amat dititikberatkan tentang amalan rohani..disamping ukhuwwah sesama ahli yg sangat erat walau hanya kenal di alam maya. 
.

Sejak join Shaklee, akak amat seronok bila dapat kenal dan menjalin ukhuwah dengan ramai orang..boleh dikatakan setiap negeri dalam Malaysia akak punya kenalan Shaklee..dan selalu sangat kami diingatkan tentang berbuat amalan2 kebaikan. Inilah antara faktor yg membuatkan akak sayangkan grup Shaklee akak..
.

Ini baru 3 je yg akak dapat sebutkan di sini..kalau korang nak merasai apa yg akak rasai sekarang, meh join Shaklee dengan grup kami.
.

Oh ya..nak bgtau korang ni, korang klu nak join Shaklee tak semestinya korang kena buat bisnes..klu nak beli utk mkn sendiri dan keluarga pun blh..pentingnya grup bisnes yg hebat sbb dapat bantu korang lepas korang dah jadi ahli..
.

Boleh dapat mcm2 info ttg penyakit, panduan pengambilan vitamin, tlg korang order vitamin dan macam2 lg la..klu salah pilih grup, silap2 korang "digantung tak bertali tau..."
.

Akak dh ramai sgt dpt kes macamni..diorg pm tanya itu ini..dah jadi ahli dgn orang lain tapi "ditinggalkan" begitu saja..sedih betul klu jadi mcm ni..
.

Jadi, klu ada di kalangan rakan fb akak yg sdg mencari pendapatan sampingan utk bantu keluarga, akak sudi beri tunjuk ajar pd kwn2 semua..dan grup kami sangat membantu dan byk beri tunjuk ajar dan kerjasama.
.

Yang penting, korang mesti ada minat, kesungguhan, bermotivasi dan tak putus asa untuk berjaya! Contact akak segera ya, jangan malu2..:)


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.