Tuesday 20 September 2016

Jerawat Bernanah Tiada Lagi Malah Parut Jerawat Makin Pudar Dalam Masa 3 Minggu!

Assalamualaikum.

Kali ini akak nak kongsikan testimoni benar yang dialami oleh seorang pengguna produk Shaklee sejak tiga minggu yang lalu. Al-kisahnya, adik ni (seorang pelajar universiti) mempunyai kulit muka bermasalah jerawat yang agak teruk. Dan lagi membimbangkan beliau, kulit mukanya yang agak sensitif akan menyebabkan jerawat bernanah sering tumbuh.



Kulit muka beliau menjadi semakin teruk apabila beliau mencuba pelbagai produk yang ada di pasaran semata-mata untuk memperbaiki masalah kulit yang beliau hadapi. Namun, amat menyedihkan apabila tindakannya itu telah menyebabkan kulit mukanya menjadi semakin teruk daru sehari ke sehari.

Kebetulan pula, dalam semester pengajian lepas, beliau terpaksa memakai pelbagai jenis alat make up bagi memenuhi kehendak subjek yang diambil beliau. Ia menyebabkan masalah kulit wajah beliau menjadi semakin parah.

Beliau akhirnya terbuka hati untuk mencuba produk Shaklee iaitu Sustatined Release Vita C Plus Shaklee selepas disarankan oleh kakak beliau sendiri yang juga merupakan seorang pengguna dan pengedar sah Shaklee. Alhamdulillah..selepas 3 minggu konsisten mengambil 4 tablet vitamin C Shaklee sehari, iaitu 2 tablet pada waktu pagi dan 2 tablet pada waktu malam, jerawat bernanah beliau mulai kering. Dan yang lebih menggembirakan beliau, parut-parut yang ada di wajah beliau juga makan berkurang.



Anda tengoklah sendiri kulit wajah beliau sebelum dan selepas 3 minggu pengambilan Vitamin C secara konsisten. Memang ketara kan kesannya? Jadi kepada anda di luar sana yang mengalami masalah seperti adik ini, tak perlulah lagi anda mencuba pelbagai produk di luar sana tanpa mengetahui asal usulnya. Ditakuti ianya hanya akan menyebabkan kulit wajah nada menjadi semakin teruk dari sebelumnya.

Jika anda mencuba vitamin C Shaklee dengan segera, anda boleh terus membeli secara online dengan hanya menekan butang "Order" di bawah. Pembelian secara online amat mudah kerana ia menggunakan kad debit atau kad kredit dan selebihnya Shaklee akan pos terus produk yang anda order ke alamat yang diberi. Dan jangan lupa untuk hubungi akak setelah anda melakukan pembelian untuk mendapatkan konsultasi seterusnya.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:


 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.