Saturday 17 September 2016

Testimoni Set Kulit Cantik Shaklee

Cik adik manis dalam gambar ni adalah ex student akak kat UPMKB dulu..ingat lagi dulu Syida mula-mula beli vitamin C dan vit E utk atasi masalah kulit muka yg berjerawat. Masa tu akhir pengajian Diploma @ awal pengajian Bacelor..akak pun tak berapa ingat.


Habis je, dia akan order dr akak..kebetulan mmg Syida join ahli juga utk dapat harga ahli..alhamdullah, sekarang kulit wajah Syida makin baik..jerawat dan parut jerawat pun dah takde.

Sejak kerja ni Syida ada jgk contact akak nak order vitamin..nah..sekarang Syida pun dah mula aktif berkongsi kebaikan Shaklee dgn semua org hasil kesan positif yang beliau alami..

Vitamin C dan Vitamin E Shaklee mmg terbaik utk masalah kulit..merawat dari dalam. Yang istimewanya, vitamin Shaklee ni dijamin HALAL, SELAMAT, BERKESAN DAN SEMULAJADI.
Korang kalau nak order Shaklee blh contact akak atau anak Shaklee akak dlm gambar ni.. cik Aminatul Syahida..:) InsyaAllah konsultasi pasti tiptop. Atau boleh terus membeli secara online dengan menekan butang di bawah.



Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.