Saturday 17 September 2016

Kenapa Saya Masih Setia Dengan Shaklee?

Kenapa akak masih setia dengan Shaklee walau ada segelintir orang tohmah yang bukan-bukan pada Shaklee?

Antara sebabnya ialah:

1) Walaupun Shaklee produk US, tapi ia mendapat pengiktirafan Halal dari badan antarabangsa yang diiktiraf oleh JAKIM. Yang ni antara point penting akak. Kadang2 org ni berani makan produk yang macam2, yang tak tahu sumber dan bahan mentahnya. Shaklee mmg akan renew sijil Halal ni setiap tahun. Selain itu, Shaklee juga tlh mendapat kelulusan KKM utk kemasukan ke Malaysia.



2) Produk Shaklee telah menjalani ujian klinikal untuk setiap bahan mentah yang digunakan dalan ramuannya. Lebih 80,000 ujian dijalankan setiap tahun oleh para saintis Shaklee. Para saintis Shaklee ni bukan calang2 org tau..semuanya adalah pakar dalam bidang masing2..malah ada antara mereka yang pernah mendapat anugerah peringkat antarabangsa..akak sendiri dh pernah bersua muka dengan para saintis Shaklee waktu melawat Shaklee HQ di Pleasanton, USA thn 2014 dulu.

Lawatan ke HQ Shaklee di Pleasanton USA tahun 2014


3) Produk Shaklee ada Landmark Study sendiri..yg dijalankan oleh pakar dan saintis yang diiktiraf dalam bidang masing2..bahkan kajian tersebut juga telah disemak oleh pihak ketiga yang tidak mempunyai kepentingan dengan Shaklee. Dan yg buatkan ianya lagi dipercayai ialah setiap result yg diperolehi mesti diterbitkan dalam peer review journal. Ini menunjukkan bahawa Shaklee benar2 ingin membuktikan keberkesanan produknya.



4) Shaklee juga adalah syarikat suplimen yang telah lama bertapak..bahkan multivitamin Shaklee iaitu Vita-Lea merupakan produk multivitamin yang tertua di dunia..berusia lebih 100 tahun. Ini menujukkan bahawa syarikat mmg sangat komited utk memberikan yg terbaik utk para penggunanya selaras dgn tagline Shaklee - Selamat - Berkesan - Semulajadi.



Ini hanya 4 point yg dapat akak berikan..ada lg sebenarnya klu nak diskas semuanya panjang.berjela lak kan?:DAkak dah pilih Shaklee, anda bila lagi? Ingin bertukar jenama vitamin anda? Hubungi akak ya..

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.