Saturday 17 September 2016

Kenapa ESP Shaklee Digemari Ramai Orang?

ESP adalah antara vitamin Shaklee yang paling akak suka..akak mula consume ESP masa hamilkan Hanis kira-kira 4 tahun yg lalu.


Yang bestnya, masa akak pregnantkan Hanis tu terkena bulan puasa..klu dulu mula2 puasa time pregnant memang lembik dan bergagah juga la nak habiskan puasa..alhamdulillah, lps consume ESP, rasa keletihan melampau memang takde lagi..akak dapat teruskan puasa dengan gembira walau tengah sarat hamil.

ESP bg tenaga berpanjangan buat ibu hamil dan menyusu..akak sendiri dah rasainya..memang akak rekomen sangat pada ibu2 hamil dan menyusu, yang selalu letih2 tu untuk ambik ESP..lagi satu sbb ia boleh bekalkan protein utk keperluan tubuh kita.

Apa istimewanya ESP ni? Ha..klu korang nak tahu, ESP Shaklee adalah satu-satunya produk di pasaran yg menyediakan 9 Asid Amino yg tdk dpt dihasilkan oleh tubuh. Ia juga membekalkan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral utk keperluan tubuh badan kita.

ESP Shaklee dihasilkan daripada soya non-GMO, yang mana ianya diproses pada kadar suhu yg rendah. Ia menghasilkan sumber tenaga segera dan bertahan lama menjadikan kita terasa kenyang yg berpanjangan.

Haa..ESP ni jgk sangat sesuai utk semua peringkat umur, bkn hanya utk ibu hamil dan menyusu je tau..semua pun blh minum ESP termasuklah mereka yang ada kencing manis..korang kalau nak order ESP Shaklee jangan segan silu untuk contact akak ya. Nak beli online pun boleh. Klik je button "Order Now" di bawah ya.




Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.