Friday 23 September 2016

Pengedar Shaklee Aktif dan Meletop Di Bintulu Sarawak dan Semporna Sabah (COD\POS)

Assalamualaikum.

Saya adalah pengedar Shaklee aktif di dua buah daerah  tetapi berlainan negeri, iaitu pengedar shaklee di Bintulu , Sarawak dan di Semporna , Sabah. Saya menawarkan khidmat COD iaitu penghantaran ke rumah sekitar bandar dan kawasan yang berdekatan. Pengeposan juga dilakukan melalui perkhidmatan bas dan Pos Malaysia.



Jika anda tercari-cari Pengedar Shaklee aktif di Bintulu Sarawak dan Semporna Sabah (COD\POS),
anda bolehlah berhubung dengan saya Khadijah Abdullah melalui whatsApp, telegram atau sms ke no 013-836 9536. InsyaAllah stok vitamin dan produk Shaklee lain sentiasa tersedia untuk anda.


Shaklee adalah produk suplimen yang telah lama berada di pasaran dunia dan Malaysia. Vitalea Shaklee merupakan produk multivitamin pertama di dunia yang berusia lebih 100 tahun. Shaklee adalah produk yang disahkan HALAL, SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM. Produk Shaklee juga dihasilkan dari kajian klinikal mengikut piawaian yang ketat.

Jika anda ingin membeli atau ingin menyertai kami menjalankan bisnis Shaklee, segeralah berhubung dengan saya, Pengedar Shaklee Aktif di Di Bintulu Sarawak dan Semporna Sabah serta seluruh Malaysia.

Nama: khadijah Abdullah
No hp: 0138369536 (whatsapp/telegram
Blog: khadijahbeautyshop.blogspot.com
Fb Pages : khadijahbeautyshop
FB personal : Khadijah Abdullah
Tempat COD : Bintulu Sarawak, Semporna Sabah