Saturday, 17 September 2016

Kisah Bawang Putih Yang Banyak Khasiat

Berapa ramai kat sini yng suka makan bawang putih mentah, cer angkat tangan? Selalunya kita ni memang susah sikit nak telan makanan atau minuman berubat ni mentah2 kan?



Bawang putih adalah salah satu tumbuhan atau makanan herba yang telah digunakan oleh orang-orang dulu untuk memperbaiki kesihatan tubuh.badan. Ia dapat menguatkan sistem imun tubuh badan kita dan merupakan antibiotik semulajadi yang amat efisien bg melawan pelbagai jenis penyakit.

Sebab tu org tua2 suka buat ulam je bwg putih ni..tapi kan, kalau korang tak dapat mkn bwg putih mentah tu, jgn risau..sbb Shaklee ada Garlic Complex.



Yang untungnya Garlic Complex Shaklee ni juga mengandungi ekstrak herba Rosemary dan Spearmint. Ha..untung tau, beli sebotol Garlic, dpt mkn sekali 2 herba td..klu nak g cari sendiri daun herba tu entah bila nak jumpa kan?

Meh akak kongsikan bbrp fungsi Garlic Complex Shaklee, antaranya:

» Menguatkan sistem bagi melawan pelbagai penyakit.
» Herba Spearmint dapat menigkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung.
» Menghalang elergi spt sinus, asthma, hidung sensitif, selsema dll.
» Membantu menurunkan tekanan darah tinggi.
» Mencegah kanser.
» Menurunkan kolesterol.
» Menstabilkan glukos.


Cadangan pengambilan: 2 tablet sehari. Tak perlu lagi nak telan bwg putih sampai terpaksa tutup hidung bagai kan? Ya..inilah alternatif terbaik bagi anda..

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 📠 Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.