Saturday, 17 September 2016

Merancang Kewangan Sendiri

Bila bercakap ttg merancang kewangan, akak bukanlah org yg pakar dlm bab ni. Tapi semua org sedia maklum bahawa merancang kewangan ni amat penting. Tambahan pula bila dah berkeluarga dn beranak pinak mcm akak ni.



Tengok lah mcmna perbelanjaan kita makin hari makin meningkat..kos sara hidup makin naik..bkn sj brg keperluan asas, rasanya semua perkara dah naik kosnya termasuk pendidikan, kesihatan dsbgnya.

Jadi, nak tak nak mmg kena merancang kewangan dgn baik..bagi sesiapa yang belum ada perancangan, masih belum terlambat..blh mula merancang sekarang. Akak ni pun kena buat perancangan lg baik dgn pertambahan ahli keluarga ni.

Alhamdulillah juga ada "gaji" kedua dr Shaklee setiap tengah bulan. Boleh la tampung mana yang lompang tu..zaman sekarang ni rasanya ramai yang dh ada dua tiga kerja demi menampung kos hidup yg makin meningkat ni.

Peluang mmg terbuka utk semua org mencari rezeki. Sama ada hendak atau tak je. Kalau korang rasa nak cari pendptn sampingan utk bantu keluarga, Shaklee sentiasa ada utk anda. Yang penting mesti ada keinginan dan minat, fokus dan konsisten.

Nak tahu lebih lanjut ttg bisnes Shaklee, blh contact akak ya, jgn malu2..

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:




 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 📠 Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.