Sunday 14 August 2016

Pengedar Sah Shaklee Yang Aktif dan Terbaik di Negeri Sarawak

Assalamulaikum.

Alhamdulillah, sejak menyertai Shaklee pada penghujung tahun 2011, saya mempunyai rangkaian pengedar Shaklee di seluruh Malaysia yang amat aktif dan memberi servis terbaik kepada para pelanggan. Sebut sahaja di mana anda maukan vitamin Shaklee, insyaAllah akan ada anak-anak Shaklee a.k.a rakan bisnes saya yang akan menguruskan order anda .

Memandangkan saya kini dah berpindah tempat kerja ke negeri Terengganu, maka secara rasminya saya tidak dapat nak uruskan order melalui COD lagi ke kawasan sekitar Bintulu dan pos menggunakan perkhidmatan bas ke semua bahagian di Sarawak. Walau bagaimanapun, saya mempunyai ramai rakan-rakan bisnes di sana yang bernaung di bawah empayar Shaklee saya iaitu An-Najah. 

Pengedar Shaklee Aktif di Bahagian Bintulu, Sarawak

Berikut adalah nama-nama pengedar Shaklee yang amat aktif di bahagian Bintulu Sarawak. Anda semua boleh je hubungi mereka ini untuk dapatkan sebarang jenis produk Shaklee, insyaAllah mereka akan melayan anda sebaik mungkin.

1) Tumarawati binti Manshor


Beliau adalah salah seorang leader an-Najah yang amat aktif menjual, menaja dan membuat konsultasi terbaik kepada para pelanggannya. Beliau juga mempunyai rangkaian anak didik atau rakan bisnes di bawah empayar beliau iaitu Empayar Ummi Zubari. Kepada anda yang tinggal di sekitar Bintulu dan seluruh Sarawak bolehlah berhubung dengan beliau melalui maklumat berikut untuk membeli produk Shaklee secara COD mahupun pos:

Nama: Tumarawati binti Manshor
Nama FB; Ummi Zubari
Blog: http://ummizubari.blogspot.my/
H/P:  013-8342092
Tempat COD: Bintulu, Sarawak


2) Khadijah binti Abdullah


Beliau juga merupakan salah seorang leader hebat dari empayar saya. Merupakan pengedar Shaklee yang amat berdedikasi dan amat suka kepada bisnesnya. Beliau dapat uruskan order untuk dua kawasan iaitu Bintulu Sarawak dan Semporna Sabah. Macamana beliau buat? Itu kena tanya dengan tuan badan sendiri lah, Jadi anda yang berada di Bintulu Sarawak dan Semporna Sabah jangan segan-segan untuk hubungi Puan Khadijah Abaullah berdasarkan maklumat berikut:

Nama: Khadijah Abdullah
No H/P: 013-8369536 (whatsapp/telegram)
Blog: khadijahbeautyshop.blogspot.com
Fb Pages : khadijahbeautyshop
FB personal : Khadijah Abdullah
Tempat COD : Bintulu Sarawak, Semporna Sabah



3) Emelia Anak Jumoi



Emy Lea, merupakan leader an-Najah juga dan beliau adalah Pengedar Shaklee bagi kawasan Sri Aman. Seorang guru yg menjalankan bisnes secara part time. Orang sekitar Sri Aman jangan lupa hubungi beliau ya.

Nama: Emelia anak Jumoi
No H/P: 019-4675097 (whatsapp/telegram)
Blog: emyhealthandbeautyshop.blogspot.com
Fb Pages : Tips Keluarga Sihat
FB personal : Emy Lea
Tempat COD : Sri Aman, Sarawak.



4) Zainah binti Mukhtar



Seorang lagi Pengedar Shaklee di bahagian Bintulu ialah Puan Zainah Mukhtar. Orang-orang Bintulu boleh la dapatkan produk Shaklee dari akak manis ni. Akak ni tinggal dalam UPM Kampus Bintulu. Seorang WAHM (work at home mom), juga chef yang berbakat..sambil-sambil korang order vitamin Shaklee, boleh la korang selit order baulu panas, cream puff, durian crepe, popia simpul, maruku meletop dan macam-macam lagi lah..insyaAllah konsultasi beliau pasti tip top! Hubungi beliau menerusi medium berikut:

Nama: Zainah Mukhtar
No H/P: 019-2598492 (whatsapp/telegram)
Blog: http://zaivitamin.blogspot.my/
Fb Pages : Kedai Vitamin Ummi Maju
FB personal : Zainah Mukhtar
Tempat COD : Bintulu, Sarawak.


5) Normawaty binti Abdul Wahid




Beliau merupakan pengedar Shaklee yang aktif di Miri, Niah dan Bintulu, Sarawak. Berkerjaya tetap sebagai seorang guru dan menjadikan Shaklee sebagai bisnes part-time beliau. Orang-orang Miri, Niah dan Bintulu boleh berhubung dengan beliau untuk mendapatkan sebarang jenis produk Shaklee. InsyaAllah stok beliau sentiasa tersedia untuk anda. Hubungi beliau melalui maklumat berikut:

Nama: Normawati binti Abdul Wahid
Nama FB; Normawaty Abdul Wahid
H/P:  019-8754799

Tempat COD: Miri, Niah & Bintulu, Sarawak


6) Shamsiah binti Misbahuddin



Akak cantik ni adalah sorang lagi Pengedar Shaklee di bawah empayar an-Najah yang aktif di Miri. Orang-orang Miri jangan lupa contact akak manis ni ya untuk membeli produk Shaklee..

Nama: Shamsiah bt Misbahuddin
No. Hp : 0148997882
Fb : Roses Pisifera
COD : Miri, Sarawak



7) Noryani binti Abdullah



Orang2 Bintulu khasnya yang tinggal berdekatan UPM Kampus Bintulu boleh juga dapatkan vitamin Shaklee daripada Cik Puan Yanie yang cantik ni..hubungi beliau melalui maklumat berikut untuk dapatkan vitamin Shaklee anda ya:

Nama: Noryanie bt. Abdullah
Nama FB: Nora Yong
No. H/P: 013-8825714
COD: area UPM Bintulu



InsyaAllah senarai nama pengedar Shaklee di negeri sarawak akan saya update dari semasa ke semasa. Empayar Shaklee an-Najah mempunyai ramai lagi pengedar di negeri ini yang aktif dan mampu memberi layanan terbaik kepada anda.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:


✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.