Wednesday 1 March 2017

Welcome Mac, Please Be Nice To Me..

Alhamdulillah, semalam berakhir bulan Februari yang sangat memberangsangkan buat group an-Najah. Walaupun target sedikit lari dari apa yg diimpikan pada 1 Feb 2017, tapi scr peribadi, sekurang-kurangnya ianya hampir menyamai dan tidak jauh lari dari pencapaian bulan lepas.



Tahniah buat semua anak2 an-Najah especially para leader yg berjaya efektif dgn bergaya dan tahniah juga buat semua yg telah bekerja keras dan layak mendapat bonus.dan ganjaran masing2 pada pertengahan Mac nti.

Diharapkan semoga apa sahaja impian yg tidak tercapai pada bulan lepas, akan dpt dicapai pada bulan ini.

Sempena bulan terakhir utk cycle Shaklee kali ini, akak mengharapkan agar dapat efektif.cemerlang sebagai SR Coordinator Shaklee dengan 5-6 pts. Disamping itu akan bertekad untuk membantu lebih ramai anak cucu untuk naik rank dan merasa bonus 4 angka. Dan juga leader2 lama dpt efektif dgn cemerlang.

Semoga bulan terakhir cycle ini dpt dikenang sebagai bulan paling diingati buat semua.anal-anak an-Najah. Dan bulan ni jgk adakah bulan.terakhir utk kejar point trip ke Jepun.@ menaiki cruise. Jd memang kena kerja keras lah.

Shaklee ni adalah bisnes yang mudah, ditambah pula berada dlm grup kami yang sangat ohsem. Segala tunjuk ajar akan diberikan bg yg betul2 ingin menjana income dgn Shaklee. Byk marketing tools dan bantuan2 lain disediakan. Nak join kami? Hanya perlukan modal RM68.9 utk join ahli (tidak termasuk pos memberkit).

Grup kami amat tak galakkan ahli utk melabur ribu riban membeli stok, terutama bg yg baru nak join. Sekali tak tahu nak berniaga mcmna, habis la stok masuk bawah katil, tak pun g lelong dgn harga murah. Tidak. Tidak. Tidak sama sekali. Hanya byr RM68.9 shj.

InsyaAllah, moga apa yg akak targetkan bulan ini tercapai pada 31 Mac nti. Mudah2an dapat la reward diri sendiri, suami dan anak2 selesai.cycle ni nti. All the best semua SID especially anak-anak an-Najah Group! Moga Mac 2017 bulan terbaik buat kita semua.

Jadi jika anda berminat untuk menjana income dgn Shaklee min 3 angka sebulan, meh la akak tlg tunjukkan caranya.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.