Tuesday 28 March 2017

Mencari Protege Untuk Jana Income Dengan Shaklee

Saya sedang mencari mereka yang berminat menambah pendapatan tambahan dengan menjalankan biz Shaklee sama ada secara part time mahupun fulltime.

Sebagai mentor Shaklee, saya amat mengharapkan anak-anak biz saya berjaya capai lebih daripada apa yang saya dapat sekarang. Alhamdulillah...sehingga kini ramai anak biz saya yang dah berjaya mencapai income sehingga 3 angka, tak kurang juga yang dah berjaya mendapat 4 angka.



Malah ada beberapa orang leader saya yang sudah mendapat insentif lain dari Shaklee seperti bonus kereta dan bonus percutian. Semua mereka ini adalah anak-anak biz yang betul-betul bertekad dan nampak peluang cerah dalam biz Shaklee ini.

Biasanya anak-anak Shaklee saya yang berhasrat utk serius buat biz Shaklee ni saya akan masukkan dalam grup khas untuk polish mereka supaya berjaya mencapai impian masing-masing. Ibu mana yang tak nak tengok anak-anaknya berjaya kan? 

Setiap kejayaan itu tak akan dicapai dengan jalan yang mudah. Pasti akan lalui saat getir, pahit dan manis sebelum melakar impian. Hanya mereka yang bersemangat, rajin, tidak putus asa, inginkan bimbingan, fokus dan konsisten yang akan beroleh kejayaan dengan izin Allah.

Jadi jika anda mempunyai ciri-ciri di atas dan bersedia untuk belajar serta minat menjalankan biz, blh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Wassap saya segera di no 016.8867098 (Najihah)