Wednesday 8 March 2017

Jaga Kesihatan Sel Tubuh Dengan Vivix Supaya Sentiasa Kelihatan Muda Walau Semakin Berusia

Setiap hari tubuh kita mengalami proses kematian sel. Ia berlaku dalam dua cara iaitu kematian sel secara semulajadi disebabkan sel dah makin tua dsbnya, dan yang kedua adalah kematian disebabkan berlaku kecederaan @ kerosakan sel.


Sel yang cedera atau rosak ni dia tak akan gantikan sel yang baru dah. Malah disebabkan oleh banyaknya tubuh kita terdedah kepada toksin, radikal bebas, bahan kimia terlarang dan lain-lain lagi menyebabkan sel2 yg rosak ini mkin bertmbah dan membiak.

Situasi inilah yg menyebabkan berlakunya pelbagai penyakit kronik dlm tubuh badan kita disebabkan oleh sel2 yg rosak td. Jadi mcmn.nak atasi keadaan ini? Apakah alternatif yg boleh kita ambik utk melindungi sel drpd rosak atau memperbaharui sel2 yg telah rosak ini?




Gabungan antara polifenol dan resveratrol yg terdapat dlm Vivix Shakee mampu menjaga kesihatan tubuh sehingga peringkat sel. Vivix berfungsi melalui 4 cara iaitu:

° Memperbaharui sel yang rosak.
° Memberi tenaga kepada sel.
° Menghalang sel darpipda kerosakan.
° Meningkatkan prestasi sel.



Jadi, untuk mengekalkan sel tubuh yang sihat, memperbahrui sel tubuh yang rosak dan meningkatkan keupayaan sel supaya terhindar.daripada pelbagai penyakit kronik, ambillah Vivix Shaklee setiap hari sebagai satu ikhtiar utk kehidupan yg lebih sihat.

Order boleh dibuat terus secara online dengan menekan button order di bawah atau boleh hubungi saya di talian seperti tertera di bawah.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=4860f5cbea5e5dbb3b1d6d94c2157df5
Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:


 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.