Sunday 27 November 2016

Shaklee dan Landmark Study

Ini antara salah satu sebab yang buatkan akak terus setia dengan Shaklee tau..lepas tau pasal landmark Shaklee ni, akak rasa bertuah sangat menjadi salah seorang Shaklee Family.


Apa Landmark Study tu? Mesti korang tertanya-tanya kan..Landmark Study ni adalah satu kajian yg telah dijalankan oleh sekumpulan pakar yang diketuai oleh Dr. Glayds Block top epidemiologist di USA terhadap 3 golongan sasar iaitu:

1) Pengamal tegar Shaklee sejak lebih 20 tahun.
2) Pengamal suplimen lain selain Shaklee.
3) Mereka yg tidak mengamalkan sebarang produk suplimen.

Kajian ini bertujuan utk mengkaji keberkesanan produk Shaklee dan result kajian ini mesti diterbitkan dalam peer review journal. Tak kira sama ada ia memihak kepada Shaklee atau tidak.

Tetapi disebabkan keyakinan yg tinggi terhadap vitamin Shaklee, Roger Barnett (CEO Shaklee) tetap bersetuju nak jalankan kajian ini. Sebab tu jgk Shaklee menjadi satu-satunya syarikat suplimen yang berani jalankan Landmark Study ni tau..



Dan kalau ada syarikat lain yang jalankan kajian pun, ianya lebih bersifat "short term" research sedangkan sesetengah penyakit mengambil masa yang lama utk membiak. Dan kajian yang Shaklee jalankan mengambil masa yang lama iaitu lebih 20 tahun. Perghh..memang terbaikkk sangat!



Dan keputusan Landmark Study ni amat menggerunkan..korang tengok la sendiri poster di bawah ni. Ha..lepas ni klu korang nak makan suplimen, pastikan syarikat tu ada buat Landmark Study ya..syarikat mana lg klu bukan SHAKLEE!

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 📠 Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.