Tuesday 8 November 2016

Bacaan Kencing Manis Wanita Ini Menurun Dari Bacaan 20 ke Bacaan 10 Selepas 2 Minggu Amalkan Vivix

Penyakit Kencing Manis atau Diabetes merupakan salah satu penyakit tidak berjangkit yang makin meningkat peratusan pesakitnya di seluruh dunia. Ia disebabkan oleh amalan gaya hidup yang tidak sihat dalam kalangan masyarakat kini. Apabila seseorang mengidap diabetes, ia akan membawa kepada risiko kerosakan buah pinggang, jantung, mata dan saraf jika tidak dirawat dengan baik.

Begitulah yang terjadi dengan wanita ini, beliau dah lama mengidap kencing manis. Risau melarat dan mengganggu fungsi organ lain, wanita ini mengambil keputusan untuk membeli Vivix Shaklee daripada anak saudaranya. Jom kita ikuti kisah beliau sebagaimana yang diceritakan oleh anak saudaranya.



Assalamualaikum. Ini Maksu saya. Adik bongsu mak. Mak kata family mak memang ada kencing manis. Penyakit keturunan. Bila kena kencing manis confirm lah sangkut buah pinggang kan. Seram tahu tak. Hahaha.. kena prevent dari sekarang ni.


Bulan lepas melawat Cu, bila nak balik tu Cu kata nak beli Vivix. Untuk buah pinggang. 26/9/2016 hantar Vivix ke rumah Cu. Lepas explain semua terus gerak pegi kerja sebab dah lambat. 2 minggu lepas tu Whatsapp Cu balik nak followup OK ke tak makan Vivix tapi 25/10 baru Cu reply. Hahaha.. 


Alhamdulillah terkejut dan bersyukurnya kencing manis Cu turun dari 20 kepada 10. Belum lagi tahap normal but its going there. Syukuuurrr sangat. Itu selepas sebotol Vivix. Bila sendiri dah rasa bagusnya Vivix ni, mesti akan repeat nak Vivix lagi. And yes, Cu repeat her second Vivix! Bila hantar Vivix kat Cu 27/10/2016, Cu pun nampak lebih sihat, muka lebih ceria. Cu kata badan pun rasa sedap sihat. Siap boleh kejar-kejar dengan angsa.


Sejak kebelakangan ni Cu ada masalah untuk bertutur dengan baik. Cu tak sihat and tend to lost her vocabulary at times. Tapi bila jumpa Cu hari tu dah lancar sikit. Lebih baik dari sebelum ni. Sebelum ni baca dan promote Vivix membantu meningkatkan fungsi otak. Tapi sekarang dah nampak sendiri dan semakin yakin dengan Vivix. Dengan izin Allah, what Vivix did worth the price!


Is it my eyes playing trick or she does look younger? 

Alhamdulillah, memang seronok apabila dapat tahu customer yang membeli Vivix dapat kesan yang baik macam ni. Akak pun ada customer yang pulih daripada diabetes selepas mengambil Vivix Shaklee. Jom akan tunjukkan beberapa testimoni Vivix dan Diabetes yang lain. 

TESTIMONI 1


TESTIMONI 2

TESTIMONI 3


Jika anda mengidap kanser atau sebarang jenis penyakit kronik, saya sarankan berikhtiarlah dengan Vivix Shaklee. Anda boleh berhubung dengan saya melalui maklumat yang tertera di bawah atau anda juga boleh membuat belian online dengan menekan butang order di bawah. Tapi jangan lupa menghubungi saya setelah membuat belian online untuk mendapatkan konsultasi seterusnya.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.