Sunday 2 October 2016

Promosi Oktober 2016 Yang Ohsem!

Assalamualaikum.

Selamat datang Oktober yang ohsem! Sempena kedatangan bulan baru dan bersempena dengan sambutan Maal Hijrah 1438H hari ini, ingin saya war-warkan satu promosi yang sangat kebaboomm untuk anda semua. Apa promosinya tu?? Anda pasti tak sabar nak membacanya kan?

Ok, nak tahu ya apa vitamin promosi untuk bulan Oktober ini..taaaadddaaa inilah vitaminya..Omega Guard dan juga Vitalea Kids. Sepanjang bulan Oktober 2016 ini, anda dapat membeli OmegaGuard & botol dengan harga 6 botol dan jika anda membeli 2 botol anda akan dapat diskaun 5%. Sementara Vitalea Kids pula, jika anda membeli 3 botol anda akan dapat percuma 1.



Omega Guard Shaklee merupkan minyak ikan terbaik di dunia kerana ia diekstrak dari ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel, herring dan anchovies di perairan negara Jepun. Ia bukan diekstrak daripada hati ikan berbanding produk minyak ikan lain di pasaran dan merupakan minyak ikan paling tulin di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak termasuk DHA, EPA, ALA dan HDA.

Omega Guard amat baik hormon lelaki dan wanita, penyakit berkaitan protat lelaki, mencegah penyakit saluran darah dan strok, membantu mengekalkan tekanan darah normal, merendahkan kolesterol dan mengelak pembekuan darah dalam badan. Ia juga baik untuk tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori anak-anak. Ia juga memelihara penglihatan dan pendengaran.

Selain daripada itu, Omega juga membantu meningatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru, menentang kanser, memelihara fungsi sendi, mencegah insomna dan membantu mengurangkan tekanan. 

Promosi kedua ialah Vitaea Kids iaitu multivitamin untuk kanak-kanak yang menyediakan nutrien lengkap untuk kanak-kanak membesar dengan sihat dan cerdas. Rasanya yang enak berperisa ribena susu sangat sesuai di kunyah oleh anak-anak. Pengambilan Vitalea Kids ini dapat membantu mengurangkan kadar jatuh sakit di kalangan anak-anak.

Jika and ingin mendapatkan produk promo untuk bulan Oktober 2016 ini, anda boleh terus berhubung dengan saya melalui mana-mana medium yang dinyatakan di bawah. Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:  



✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib 
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/ 
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com 
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098 
COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu 


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.