Wednesday 3 January 2018

Trip Percuma Shaklee Ke Long Beach, California, USA - Percutian Paling Diingati!


Ini adalah percutian pertama akak ke luar negara. Sangat bertuah rasanya menjadi salah seorang leader Shaklee yang layak mengikuti trip percuma sponsored by Shaklee ke Long Beach, California, USA.


Sebelum join trip ni, akak selalu sangat rasa mustahil utk pergi bercuti ke luar negara. Rasa mcm tak mampu sangat dan ada masanya rasa macam membazir pun ada. Tapi itu dulu lah..sebelum kenal Shaklee dan ahli keluarga Shaklee yang sangat berfikiran positif ni.



Tapi sebenarnya byk input dan faedah yg kita boleh dapat dengan pergi travel ni. Bkn hanya luar negara tapi dalam negara jgk. Punyalah fikiran akak yang agak "sempit" masa tu..dah layak join trip ke US ni pun awalnya akak menolak..taknak pergi..nak pergi trip dalam negara je..hahaha

Maklumlah kita tak pernah g ke luar negara, tetiba dapat g free n dpt pulak ke negara Uncle Sam yg amat mustahil utk pergi kalau takde apa-apa hajat kan. Tp lepas upline dan beberapa orang kawan bg pandangan pd akak..maka akhirnya akak pun pilih jgk utk join trip Shaklee ke US ni.

Fuhh..memang tak salah pilihan akak tu..macam-macam ilmu dan pengalaman yang akak dapat lepas join trip tu. Tengok negara orang putih yg sangat bersih..adab mereka dengan pelancong, budaya..makanan mereka, bandar dan bermacam lagi lah..

Betullah seperti yang dikata..info yang kita dapat dari orang sememangnya tak sama denga apa yang kita lihat sendiri. Sebabnya tak semua yg dtg dr "sana" adalah tidak baik..contoh dlm bab solat..mereka sgt terbuka..masa conference Shaklee siap disediakan bilik solat utk SID muslim. Dan kami nak solat kat tempat2 awam pun takda masalah. Itulah antara kenangan yang tak dapat dilupakan.

Boleh dikatakan trip Shaklee US ni jgk merupakan turning point utk akak dan dapat buka mata akak tentang bestnya dapat travel ke negara luar..dpt kutip byk pengalaman berharga. Bagaimana SID di sana sangat mengagumi kami SID dr Malaysia.

Dan sejak trip itu jgk..akak dapat rasai betapa bestnya layanan Shaklee terhadap qualifiers yg join trip tu..layanan memang tiptop..5-6 bintang blh bagi. Jadi kalau dapat trip Shaklee mmg tak boleh lepaskan..kena g jugak.

Dan kepada SID yang belum pernah merasa teip Shaklee, bekerjalah bersungguh-sungguh utk rasai percutian mewah Shaklee PERCUMA!

Walau tak dapat ke luar negara, dalam negara pun sangat best tau. Tapi trip shaklee slrg takde lagi local..tp regional..bestkan..luar negara jgk. Tahun depan regional trip ke Bangkok..dan international trip dapat naik Mediterranena Cruise uolls! Fuhh mesti best!

Azam akak tahun ni, insyaAllah nak kumpul duit utk tabung travel ni. Nak bw anak2 berjalan jgk. InsyaAllah jika ada keazaman yang kuat, usaha tanpa henti dengan Shaklee atas izin Allah..impian ini pasti terlaksana hendaknya. InsyaAllah.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.