Tuesday, 2 January 2018

Jika Harimau Mati Meninggalkan Belang, Biarlah Manusia Mati Meninggalkan Nama

Alhamdulillah..Sejak bulan September 2016 akak mula menjinakkan diri bervlog. Tapi masa awal-awal tu memang rasa kurang yakin dengan kemampuan diri sendiri nak bercakap dalam video. Tapi bila dah acapkali, kita dah tak rasa segan lagi dengan diri sendiri..hihi..


Dan kini, hari-hari ada je masuk mesej daripada prospek vlog. Syukur channel youtube akak ni mula dikenali dan disedari kewujudannya.


Alhamdulillah..moga perkongsian-perkongsian akak dalam pelbagai medium ni sedikit sebanyak dapat memberi manfaat kepada ramai orang. Semoga ia dikira amal ibadat dan amal jariah jugak untuk kegunaan dan manfaat semua.


Ramai jgk yg tanya..mcmna akak dapat buat semua ni..sedangkan akak bekerja dan pjj dengan suami..jaga anak 6 org seorang diri. Satu je yang akak boleh kata.."Nak seribu daya, tak nak seribu dalih..". Dan semuanya dengan izin Allah jua.


Moga suatu hari ni, walau akak dah takde lagi di dunia ini..orang tetap mengingati akak dengan segala perkongsian ini.. 


• Ingat Shaklee, Ingat Kak Jiah!
• Ingat Resepi, Ingat Dapur Chef Ummi!
• Ingat UPMKB & UMT, ingatlah Dr. Najihah jgk.. hehehe


 Kak Jiah
Founder An-Najah Group


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:

 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 📠 Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.