Tuesday 30 January 2018

Pengedar dan Stokis Shaklee Paling Aktif Di Kawasan Gong Badak, Kuala Terengganu

Saya adalah Pengedar dan Stokis Shaklee paling aktif di kawasan Gong Badak, Kuala Terengganu. Jadi kepada anda yang berada di kawasan berdekatan seperti Padang Nenas, Tok Jembal, Unisza, UMT, Mengabang Telipot dan kawasan-kawasan sekitarnya bolehlah berhubung dengan saya jika ingin membeli sebarang produk Shaklee.



Selain menjual, saya juga boleh memberi konsultasi terbaik kepada anda yang masih tercari-cari suplemen yang bersesuaian dengan anda sekeluarga. Antara kepakaran saya ialah memberikan konsultasi mengenai apa sahaja masalah kesihatan anda termasuklah:

  • Set Kesuburan
  • Set Kehamilan
  • Set Berpantang
  • Set Penyusuan
  • Set Buasir
  • Set Kebas
  • Set Tenaga
  • Set Kecantikan
  • Set KesihatanOptimum
  • Dan pelbagai jenis suplemen lagi mengikut keperluan anda.

KENAPA ANDA PERLU MEMBELI DENGAN SAYA?

Saya adalah pengedar Shaklee yang berpengalaman dan pakar memberikan sebarang konsultasi kepada anda. Saya menyertai Shaklee sejak 2012 iaitu selama hampir 6 tahun lamanya. Saya dah rasai sendiri keberkesanan sebahagian besar vitamin Shaklee dan produk-produk Shaklee yang lain. Saya juga dah menyertai pelbagai kelas dan bengkel anjuran Shaklee dan juga grup-grup besar kendalian mentor saya yang hebat-hebat semuanya.

Saya juga memberikan khidmat COD kepada pelanggan yang tinggal di kawasan berdekatan Gong Badak. Selain itu, saya juga menjalankan urusan pengeposan ke seluruh Malaysia sekiranya pelanggan tinggal jauh atau luar Terengganu. Saya juga mempunyai stok sedia ada sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee SEGERA.



INGIN MENYERTAI SHAKLEE BERSAMA TEAM SAYA?     

Saya amat mengalu-alukan kepada anda yang berminat untuk menyertai Shaklee bersama team saya iaitu An-Najah Grup, iaitu mempunyai susur galur dari team yang hebat iaitu iReach kelolaan Master Lyna Noh dan Master Zainul. Team kami mempunyai rangkaian keahlian di seluruh pelusuk negara.

Untuk makluman anda, keahlian Shaklee bukan hanya untuk mereka yang ingin berbisnes sahaja tetapi untuk mereka yang ingin membeli dengan harga murah (harga ahli) juga. Jadi tak perlu risau kena menjual sekiranya anda sekadar nak membeli untuk diri sendiri atau ahli keluarga sahaja. Tetapi jika anda betul-betul berminat untuk berbisnes, saya boleh memberi tunjukajar kepada anda untuk menjadi usahawan Shaklee yang berjaya. 

Jadi, sekali lagi saya war-warkan, jika anda berminat untuk membeli atau menjadi ahli Shaklee boleh berhubung dengan saya di talian 013.4517098 atau 016.8867098. Atau anda juga boleh berhubung dengan saya melalui medium yang dinyatakan dibawah.  


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:

✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.