Thursday 4 January 2018

Set Penyusuan Shaklee Membawa Saya Jatuh Cinta Dengan Bisnes Shaklee


Kenangan stock EBM Hanis hampir 6 tahun yang lalu..

Masa mengandung dan berpantangkan Hanis akak mula ambik set kehamilan dan berpantang Shaklee. Sebelum mengandung tu ada jgk ambik basic set vit c, b comp dan vitalea sbb selalu letih-letih. Tapi sekadar jd consumer..belum join SID masa tu.



3 kali kehamilan sebelum hamilkan Hanis (termasuk kehamilan kembar), akak selalu letih-letih time hamil dan berpantang. Dah tu kerap kena kejang kaki dan sembelit.

Ibu-ibu berpantang ni kalau selalu letih-letih menyebabkan kita cepat moody dan secara tak langsung boleh menggangu proses penyusuan baby kan. Dah letih, badan pun sakit-sakit dan kadang2 blh menyebabkan stress. Ini semua sedikit sebanyak boleh mempengaruhi proses penyusuan baby.

Alhamdulillah..sejak amalkan set hamil dan berpantang Shaklee, akak rasakan kehamilan ke-4 utk anak kelima akak amat berbeza dengan sebelumnya. Walaupun ketiga-tiga kehamilan sebelum tu akak ada ambik suplimen lain jgk utk hamil dan berpantang.

Akak sentiasa gembira je..dan jadi bersemangat untuk kumpul stock EBM utk Hanis sbb akak nak masuk kerja lepas tu. Mmg letih pun kurang dan susu ibu pun meriah.

Sejak dari tu akak cuba berkongsi dengan kawan-kawan fb especially para ibu yang nak menyusukan bayi secara eksklusif mcm akak..tu pun atas nasihat upline yg cdgkan akak buat perkongsian ttg suplimen Shaklee dan teknik2 penyusuan yg betul.

Alhamdulillah lepas dari tu ramai jgk kawan-kawan yang pm tnya tentang penyusuan ni. Dan rezeki anak-anak juga, sejak dari itu sampailah sekarang akak masih berkongsi kebaikan Shaklee menggunakan pelbagai medium online sekarang. Dan biz Shaklee dah jadi income tambahan utk famili kami.. 

Kwn2 kalau nak tau apa2 info berkaitan vitamjn Shaklee, sudi-sudikanlah contact akak ya..


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.