Friday 12 October 2018

Cara Mudah Daftar Keahlian Shaklee Untuk Dapat Harga Murah

Anda ingin membeli produk Shaklee dengan harga MURAH? Berminat untuk DAFTAR KEAHLIAN SHAKLEE tapi tak tahu bagaimana caranya? Jangan risau, mari saya tunjukkan caranya.



Saya Dr. Najihah binti Abdul Mutalib adalah Pengedar Sah Shaklee Malaysia dengan no id: 893711, telah menjadi ahli Shaklee yang aktif sejak lebih 6 tahun yang lalu. Saya juga mempunyai group sendiri iaitu An-Najah Group yang mana saya adalah foundernya dan mempunyai lebih daripada 700 orang ahli di seluruh Malaysia.



Ahli Shaklee sejak 2012



Sijil Shaklee Academy



Jika anda berminat untuk daftar keahlian Shaklee dengan mudah, jom saya tunjukkan caranya. Anda boleh pilih antara 2 cara mudah berikut.


Cara Pertama:

Daftar keahlian Shaklee sangat mudah dengan menghubungi melalui panggilan telefon atau mesej / wassap "DAFTAR KEAHLIAN BARU" ke no 013-4517098 atau 016-8867098. Saya akan beri secara PERCUMA, panduan kepada anda tentang cara mudah untuk daftar keahlian Shaklee dan langkah-langkah seterusnya yang perlu anda ambil.



Trip Cruise 2017

Anda juga boleh emelkan kepada saya di alamat emel najihah.abdul.mutalib@gamil.com. Namun, jika anda tinggal di kawasan Kuala Terengganu dan kawasan sekitarnya, kita boleh membuat temujanji untuk bersemuka dan anda akan diguide face to face. Lagi mudah dan senang kan?


Cara Kedua:

Cara ini juga sangat mudah untuk daftar keahlian Shaklee. Kepada anda yang tinggal atau bekerja berdekatan dengan HQ Shaklee atau Branch Shaklee, anda boleh terus ke branch berkenaan dan daftar keahlian Shaklee di sana. Apa yang anda perlu ada untuk mengisi borang daftar keahlian Shaklee hanya no id atau no keahlian penaja anda.


Jangan bimbang jika anda tidak mempunyai sebarang no id penaja, anda boleh terus menggunakan id saya 893711 Najihah Abdul Mutalib sebagai penaja anda. Lepas daripada tu, jangan pula lupa untuk hubungi saya di talin 013-4517098 atau 016-8867098.

Tidak tahu alamat HQ dan branch Shaklee? Jangan bimbang, saya akan senaraikan alamat lengkap HQ dan branch Shaklee yang ada di seluruh Malaysia.


Alamat HQ dan Branch Shaklee


Home Office- Ground Floor, Sunway Geo Tower, Jalan Lagoon Selatan, Bandar Sunway,
47500 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Kuala Lumpur- No 32, Jalan Seri Rejang 3, Pusat Industri Seri Rampai,
Taman Sri Rampai, 53300 Kuala Lumpur.
Perak –32, Medan Istana 1, Bandar Ipoh Raya,
30000 Ipoh.
Johor- 47, 49 & 51, Jalan Molek 3/20, Taman Molek,
81100 Johor Bahru, Johor.
Penang- No. 81, 83 & 85, Jalan Todak 6, Pusat Komersial Sunway Perdana,
13700 Seberang Jaya, Pulau Pinang.
Kelantan- 319, Section 25, Bandar Kota Bharu, Jalan Sultan Yahya Petra,
15200 Kota Bharu.
Sabah- Lot 4.1, Neutron Point, Lorong Poin Neutron,
Jalan Lintas Khidmat, 88300 Kota Kinabalu.
Sekali lagi saya ingatkan, jangan lupa beri id saya 893711 Najihah Abdul Mutalib sewaktu anda mendaftar di sana!

Bagi mereka yang hanya membeli produk Shaklee untuk kegunaan sendiri, jangan risau untuk daftar keahlian Shaklee kerana walaupun mendaftar sebagai ahli, tidak semestinya anda perlu bergerak untuk menjalankan bisnes Shaklee. Tetapi, sebenarnya terlampau banyak kelebihan apabila anda mendaftar sebagai ahli Shaklee selain dapat beli dengan harga murah iaitu harga ahli, antaranya ialah anda akan mendapat bonus dan untung runcit setiap bulan.




Selain daripada itu, anda layak untuk naik pangkat dengan bonus tunai hampir RM2000 setiap bulan. Shaklee juga menawarkan bonus percutian percuma dan bonus kereta. Shaklee juga setiap bulan membuat offer kepada para ahlinya untuk membeli produk tertentu.

Setiap pembelian produk Shaklee, ahli Shaklee akan mengumpul point-point dari produk tersebut dan sekiranya mencukupi pointnya, anda akan layak untuk menerima cash bonus. Semua bonus akan Shaklee masukkan ke akaun bank yang anda dah berikan sewaktu pendaftaran tersebut.


Kenangan Percutian Mewah Ke USA Tajaan Shaklee 2014

Saya amat mengalu-alukan keahlian daripada anda terutamanya bagi mereka yang benar-benar ingin memulakan bisnes Shaklee dari rumah. Apabila dah mendaftar, anda akan dimasukkan ke dalam support group #OMS yang sangat happening!


InsyaAllah, saya akan beri tunjuk ajar kepada anda sehingga anda mencapai bonus 5-6 angka! Yang penting mesti rajin, bersemangat waja, fokus dan sentiasa bermotivasi.



Founder An-Najah Group


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:

 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.