Tuesday 4 October 2016

Dapatkan Lecithin @ Vitamin C Percuma Jika Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee Sehingga 15 Oktober 2016

Bulan Oktober ni adalah satu bulan yang amat istimewa buat korang semua. Kenapa agaknya ya? Adakah disebabkan sambutan Maal Hijrah yang kebetulan jatuh pada 2 Oktober 2016? Ya mungkin juga! Sempena sambutan  tahun baru Hijrah, memang satu permulaan yang baik ni. Korang nak tahu tak apa yang istimewa itu?





Ok, jom akak kongsikan apa istimewa sangat tawaran Shaklee kali ini. Ok, yang pertama, jika korang mendaftar sebagai ahli Shaklee mulai 1 Oktober 2016 sehingga 15 Oktober 2016 ini, korang layak mendapat Lecithin (berharga RM52.50) atau SR Vita C Plus (berharga RM92.50). Syaratnya, korang mesti mendaftar dan membuat pembelian berjumlah 100uv automatik korang akan dapat Lecithin PERCUMA..dan untuk dapatkkan Vitamin C PERCUMA korang mesti mendaftar dan membuat pembelian berjumlah 200uv..dan yang ni korang juga akan mendapat keahlian PERCUMA tau!



Tawaran kedua untuk bulan Oktober ini ialah jika korang membeli salah set imuniti sebagaimana yang terdapat dalam poster di atas, anda layak mendapat 2 paper bag percuma dan layak membeli Jute Bag Hijau yang cantik tu dengan harga RM12.72 sahaja. Harga asal Jute Bag ini ialah RM22.80. Murah sangat tau! Korang mesti grab ni..haa..tawaran ni sah sehingga stok masih ada ya.




Tawaran ketiga ialah, korang layak membeli tumbler Shaklee yang ohsem macam dalam poster di atas sekiranya korang membuat pembelian sekurang-kurangnya 100 uv dalam satu resit. Harga tawaran hanyalah RM23.32 daripada harga asal tumbler iaitu RM39. Jadi, korang jangan tunggu lama-lama ya. Bagi yang belum mendaftar keahlian Shaklee, daftarlah hari ini dapat rebut semua tawaran hebat daripada Shaklee sepanjang Oktober ini.

Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut: 



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.