Monday 17 October 2016

6 Manfaat Omega Guard Kepada Bayi dan Kanak-Kanak

Kita semua sedia maklum bahawa minyak ikan amat baik untuk perkembangan dan tumbesaran anak-anak. Namun begitu, sebagai ibubapa kita perlu memilih minyak ikan yang terbaik untuk anak-anak demi kesihatan dan masa depan mereka.

Shaklee adalah pengeluar minyak ikan terbaik di dunia iaitu Omega Guard. Kenapa Omega Guard Shaklee dikatakan sebagai minyak ikan terbaik di dunia? Ia adalah kerana Omega Guard di ekstrak dari ikan laut dalam yang sejuk di perairan Jepun. Ikan-ikan di kawasan perairan ini adalah berkualiti dan ianya bukan diekstrak daripada lemak hati ikan sebagaimana minyak ikan lain yang berada di pasaran.


Omega Guard Shaklee juga melalui proses penyulingan yang paling tulin bagi memelihara nutrien dan khasiatnya. Ia mengandungi spektrum lengkap omega 3 yang terdiri daripada 7 jenis iaitu antaranya DHA, EPA, 

Testimoni 1

Testimoni 2



Maanfaat Minyak Ikan kepada bayi dan kanak-kanak.

1) Minyak ikan penting utk membantu pertumbuhan otak janin dalam kandungan so ibu. Sebab tu ibu hamil di sarankan mengambil minyak ikan pada trimester kedua dan ketiga kehamilan.

2) Minyak ikan juga dapat membantu perkembangan otak kanak-kanak sepanjang proses pembesaran mereka.

3) Membantu menguatkan memori dan ingatan.

4) Membantu menguatkan sistem imun tubuh kanak2 supaya lebih kuat melawan penyakit. 

5) Membantu mengurangkan batuk dan memecahkan kahak.

6) Ia juga dapat membantu melegakan asthma dan lelah anak-anak.

Berilah minyak ikan kepada anak-anak anda dan semestinya pilihlah Minyak Ikan Omega Guard Shaklee yang telah diiktiraf sebagai minyak ikan terbaik di dunia. Jika anda ingin membeli secara online, sila klik butang order di bawah dan jangan lupa hubungi saya selepas membuat pembelian untuk konsultasi lanjut.




Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib 
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/ 
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com 
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu 

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.