Monday 10 October 2016

BAGAIMANA POLIFENOL DALAM VIVIX MEMBANTU MEMPERBAIKI PENYAKIT KRONIK?

Menurut Majalah i-Sihat edisi September 2016, penyakit kronik bermula apabila berlakunya kerosakan DNA dalam sel2 tubuh manusia. Sekiranya sel2 yg rosak itu tidak dirawat akan menyebabkan kecacatan sel dalam tubuh. Dan bila terlalu banyak sel yg cacat, ia akan membawa pelbagai penyakit kronik sebagaimana yg berlaku kini.




Contohnya penyakit kanser, ia bermula apabila DNA dalam sel mengalami kerosakan, ia makin.berkembang dan akan menjadi tumor. Akhirnya apabila sel rosak itu makin membiak tanpa usaha utk menggantikan dengan sel baharu, ia akan menyebabkan kanser.


Begitu juga dengan penyakit diabetes atau kencing manis. Ia berlaku apabila DNA sel2 dlm pankreas mengalami kerosakan dan kecacatan. Sel yg rosak dan cacat ini tidak menghasilkan hormon insulin yg mencukupi. Manakala hormon insulin yg dihasilkan juga tdk berkesan untuk mengurangkan kandungan gula dalam.darah. Ini menyebabkan kandungan gula kekal tinggi dan pesakit mengalami diabetes.





Vivix Shaklee adalah satu-satunya suplimen yg mengandungi polifenol. Polifenol adalah molekul tumbuhan yang mempunyai antioksidan yang tinggi, yang dapat mencegah kerosakan DNA dalam sel juga memperlahankan kerosakan sel.


Vivix Shaklee juga adalah satu-satunya suplimen yang mampu merawat sehingga peringkat DNA dan sel, membantu memperbaharui dan menggantikan sel yang rosak daripada terus membiak dalam tubuh. Sebab tu banyak testimoni penyakit kronik yang berjaya dikawal dan akhirnya sembuh setelah mengambil Vivix.


Vivix & Bell's Palsy

Bell's Palsy


Testimoni VIVIX & Kencing Manis


Testimoni Vivix & Kencing Manis

Testimoni Vivix & Darah Tinggi

Testimoni VIVIX & Kencing Manis/Jantung

Vivix & Luka Teruk

Vivix & Diabetes




Bak kata peribahasa Melayu, "Hanya Jauhari Mengenal Manikam"..hanya mereka yg tahu betapa bagusnya Vivix Shaklee ni akan terus membeli tanpa byk soal. Kesan Vivix yg terbaik jugalah menyebabkan ia menjadi pilihan ramai org termasuk saya sendiri.

Jika anda ingin terus membeli VIVIX Shaklee secara online, anda boleh terus klik butang order di bawah. Pembelian secara online amatlah mudah dan boleh menggunakan debit atau kredit kad. Setelah pembelian dibuat, jangan lupa hubungi saya untuk konsultasi seterusnya. Namun, jika anda ingin membeli atau ingin bertanya lebih lanjut, boleh berhubung dengan saya seperti maklumat tertera di bawah.




Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib 
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/ 
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com 
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098 
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu 


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.