Saturday 4 April 2015

TERIMA KASIH DR. AZIZAN OSMAN

Assalamualaikum..

Entri ini sekadar ingin melahirkan rasa terharu dan terima kasih saya terhadap Mentor Kejayaan Asia #1, Dr. Azizan Osman atas kesudian beliau membaca perkongsian saya tentang pengalaman pertama saya menyertai Seminar Intensif Kekayaan dan Kejayaan pada Februari 2015 yang lalu. Atas perkongsian DAO tersebut, menyebabkan pengunjung blog ini melonjak naik dan entri mengenainya telah di kongsi oleh ribuan pengunjung blog.

Tujuan saya menulis entri tersebut hanyalah ingin melahirkan rasa hati saya tentang IMKK kendalian DAO. Saya amat-amat bersyukur dan berterima kasih kepada Allah SWT kerana membuka hati saya dan memudahlan urusan saya ke IMKK lepas. InsyaAllah saya amat berharap untuk berada lagi dalam IMKK pada masa akan datang.

Kepada anda semua, saya amat sarankan anda menyertai IMKK kerana ia dapat merawat kolam jiwa kita yang penuh dengan keladak. Dan dapat membersihkan hati-hati kita daripada pelbagai kotoran yang menempek di sana sini. Sehingga kini, saya masih merindui suasana di IMKK.