Friday 10 April 2015

HEALTH AND WELLNESS TALK SHAKLEE

Teks: Najihah Abdul Mutalib
Foto: Najihah Abdul Mutalib

Assalamualaikum dan selamat bertemu kembali.

Alhamdulillah, pada malam Selasa lepas (7 April 2015), Shaklee telah berjaya anjurkan Health and Wellness Talk di Park City Everly Hotel, Bintulu. Setiap bulan pasti ada kelas-kelas nutrisi mahupun ceramah kesihatan yang dianjurkan oleh Shaklee di tempat-tempat tertentu mengikut zon. Alhamdulillah, kali ni saya berkesempatan menghadiri ceramah tersebut yang disampaikan oleh pakar nutrisi Shaklee untuk Sabah Sarawak. Ceramah bulan ini bertajuk "Kesihatan Minda".

Sebenarnya, ceramah kesihatan sebegini adalah terbuka kepada semu pengedar Shaklee dan juga para prospek bukan ahli yang berminat untuk menambah ilmu. Ceramah ini adalah percuma dan sememangnya amat banyak ilmu baru yang saya pelajari pada malam tersebut. Sebagai Pengedar Sah Shaklee (SID) yang aktif berkongsi kebaikan Shaklee dengan orang ramai, amat perlu bagi saya untuk sentiasa meng'upgrade' diri dengan ilmu-ilmu berkaitan supaya dapat memberi konsultasi yang terbaik kepada pelanggan dan juga anak cucu Shaklee saya. 

Pada malam itu, ada 3 orang anak Shaklee saya yang turut sama serta ceramah tersebut. Alhamdulillah, disamping dapat ilmu, kami juga dapat berkenal-kenalan dengan lebih mendalam sebab ada antara anak-anak Shaklee saya yang baru sertai Shaklee. Dan yang bestnya, kelas-kelas Shaklee ni selalunya tidak formal sangat dan boleh bawa anak-anak jika tiada yang dapat menjaga anak-anak. Cuma mesti pastikan anak-anak kita tidak mengganggu kelas atau ceramah yang sedang berlangsung.

Ok, setakat ini dulu perongsian saya kali ini. Semoga bermanfaat buat semua. Sehingga bertemu lagi. Di sini saya kongsikan beberapa keping gambar sewaktu ceramah kesihatan tersebut untuk tatapan anda semua.


Bergambar beramai-ramai usai ceramah.

Saya dan anak-anak Shaklee bergambar dengan pegawai nutrisi Shaklee.
Kami bersama anak-anak.
>>> JIKA ANDA INGIN SERTAI SAYA MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE SAMA ADA SECARA SAMBILAN ATAU SEPENUH MASA, BOLEH BERHUBUNG DENGAN SAYA DI TALIAN 013-457098 (PN. NAJIHAH) MELALUI SMS @ WASSAP.