Saturday 17 December 2016

Percutian Mewah Lima Bintang Ke Langkawi Tajaan Shakee Khas Buat Insan Kesayangan

Assalamualaikum dan selamat bertemu kembali.

Pada 19 hingga 21 November yang lepas, para leaders Shaklee yang layak menyertai insentif trip percutian mewah Shaklee telah berlepas ke Pulau Langkawi. Haa..salah sorang daripada mereka ialah Kak Jiah la. Alhamdulillah, sejak join Shaklee kira-kira 4 tahun lepas dah 3 tahun berturut-turut Kak Jiah layak join trip percuma Shaklee.


Bermula pada tahun 2014, Kak Jiah dapat join trip 5 bintang Shaklee ke Global Conference Shaklee di Long Beach, Californa, USA. Masa tu kami juga dibawa melawat ke Sans Francisco dan HQ Shaklee di Pleasanton. Itulah pengalaman pertama Kak Jiah join trip Shaklee..dah tu terus layak dapat international trip lak kan. Memang teruja sangat la kan.

Tahun 2015, Kak Jiah dapat 2 tiket join national trip lak. Masa tu Shaklee bawa jalan-jalan KL je lah. Tapi tinggal di hotel Palace of The Golden Horses. Wah..memang teruja jugak sebab kalau biasa-biasa takdenye nak tinggal hotel mewah gitu kan.

Dan tahun ni lak, alhamdulillah Kak Jiah dapat tiket ke Pulau Langkawi pulak. Tapi Kak Jiah tak dapat join, last minute dah tu..so Kak Jiah bagi je nama suami untuk gantikan Kak Jiah. Yang bestnya trip Shaklee ni, kita boleh berikan hadiah tiket kita tu pada insan tersayang termasuk pasangan, anak atau ibubapa kita termasuklah mak dan ayah mertua kalau yang empunya diri tak dapat join.


Walaupun Kak Jiah tak dapat join diorang ke Pulau Langkawi tapi Kak Jiah sentiasa dapat update dari suami dan rakan-rakan leaders yang ada di sana. Walaupun hanya ke Pulau Langkawi, tapi bila ditaja secara percuma denga status percutian mewah pulak tu, pasti sape pun akan teruja kan?

Suprise Gift

Suprise Gift

Duit Poket

Shaklee bagi macam-macam, dari bagasi, tiket flight, t-shirt, dah tu duit poket pun bagi lagi. Penginapan lak bukan calang-calang hotel, diorang menginap di Westin Hotel. Kat Hotel siap dapat suprise gift dari Shaklee. Makan pun sedap-sedap tau.

Bilik Hotel


Trip tempohari diorang dibawa melawat ke beberapa tempat menarik seperti Cable Car dan Kilim Geo Park..malam pulak ada dinner dan juga dibawa ke tempat shopping menarik di Langkawi. jom Kak Jiah tunjukkan gambar-gambar menarik sepanjang mereka berada di sana.








Korang adik kakak kalau ada yang nak merasa trip percuma Shaklee macam ni, jom lah sertai Shaklee di bawah team Kak Jiah. InsyaAllah kalau korang betul-betul bersemangat waja, korang pun akan merasa pelbagai insentif menarik dari Shaklee.


Untuk sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, pembelian, keahlian, tips dan harga istimewa, boleh berhubung dengan saya melalui medium berikut:



 ✎ PM di FB: Najihah Abdul Mutalib
 ✒ Blog: http://najihahabdulmutalib.blogspot.my/
 ✉ Emel: najihah.abdul.mutalib@gmail.com
 ðŸ“  Sms/whatsApp: 016-8867098 | 013-4517098
 COD: Kawasan Sekitar Gong Badak, Kuala Terengganu

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.