Saturday 19 September 2015

Bercuti Ke Bangkok Dengan Layanan 6 Bintang Secara Percuma

Teks: Najihah Abdul Mutalib


Assalamuaikum..

Jika anda ditaja percutian mewah secara percuma pasti anda teruja kan? Inilah yang Shaklee tawarkan kepada para pengedarnya dalam promosi hebat kali ini. Tawaran ini sah kepada para pengedar lama dan baru..dan secara otomatiknya anda yang ingin atau baru nak mendaftar pun layak merebut peluang keemasan ini. Pengalaman mengenai percutian saya ke USA tajaan Shaklee ada saya kongsikan di sini.

Trip tajaan Shaklee memang sangat best dan penuh dengan kejutan. Saya sendiri pernah join trip percuma Shaklee tahun lepas ke USA. Memang best sangat percutian mewah tau! Dah la tinggal di hotel mewah, makanan sedap, kami diberi duit poket lagi dan juga diberi hadiah-hadiah kejutan setiap kali balik ke bilik hotel.

Sama juga trip percuma dalam negara, tahun ni saya sepatutnya join trip percuma dalam negara tapi disebabkan saya sedang menunggu masa untuk bersalin pada masa tu, jadi saya tak dapat nak sertai para pengedar Shaklee yang lain. Tapi walaupun tak dapat join, saya dapat tengok dari jauh betapa meriahnya layanan yang mereka terima.

Kalau anda nak tahu, trip percuma dalam dan luar negara yang saya ceritakan ini ada kriteria tertentu yang perlu kami penuhi. Para pengedar Shaklee perlu kumpul point untuk membolehkan kami layak menyertainya. Walaupun dah berada di pangkat tertentu kalau tak cukup point memang tak dapat join lah. Tapi untuk Percutian Percuma ke Bangkok ni lain pula kriterianya. Disebabkan ia adalah intensif khas yang ditawarkan kepada para pengedar baru dan lama yang belum naik pangkat atau yang berada pada pangkat pertama dalam Shaklee iaitu Supervisor, ia tidak memerlukan sebarang point terkumpul. Memang mudah sangat! Alangkah bagusnya kalau Shaklee buat insentif ni sejak dulu lagi kan?!



Untuk Percutian Mewah 4 hari 3 malam ke Bangkok kali ini, anda yang belum join ahli tetapi berhajat untuk mendaftar pun layak untuk merebut peluang ini setelah anda mendaftar ahli. Tempoh kelayakan ialah daripada bulan September 2015 hingga April 2016. Syaratnya anda hanya perlu naik rank pertama dalam Shaklee iaitu Supervisor dan efektif selama 4 bulan dalam tempoh kelayakan ini iaitu mulai bulan anda mendaftar (antara bulan September - Disember) hinggalah bulan April 2016.

Jadi langkah pertama anda sekarang ialah mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah kumpulan saya. Caranya mudah sahaja, anda boleh hubungi saya melalui sms @ whatsApp ke no 013-4517098 (Puan Najihah). InsyaAllah saya akan terangkan maklumat lanjut mengenai bisnes Shaklee kepada anda. Selain daripada itu, pelbagai keistimewaan lain yang anda akan dapat sekiranya anda ingin serius menjana pendapatan dengan Shaklee. 3 C yang Shaklee tawarkan iaitu "cash, car, convention" perlu anda rebut! Memang sangat menarik dan mengujakan! Jadi tugas anda sekarang hanyalah hubungi saya SEGERA sebelum anda kempunan di kemudian hari.

Akhirnya, saya sajikan video menarik mengenai Percutian Percuma Shaklee ke Bangkok ini. Selamat menonton dan buatlah keputusan anda hari ini..


1 comment:

  1. Wah menarik sekali. Nak sangat la percutian percuma...pasti mewah layanan yang shaklee berikan...

    ReplyDelete