Saturday 16 May 2015

Supermom Masteria: Game Board Pertama Seumpamanya Dalam Dunia Shaklee..

Teks: Najihah Abdul Mutalib
Foto: Najihah Abdul Mutalib


Assalamualaikum dan selamat bertemu kembali.

Entri kali ini saya ingin kongsikan dengan anda semua tentang satu permainan papan (game board) yang di ilhamkan oleh Master Hadhatina dan Master Mohd Kamarul daripada group Supermom Shaklee. Ia baru sahaja dilancarkan bulan lepas dan merupakan satu-satunya permainan yang dicipta khas untuk semua pengedar Shaklee yang ingin mencapai tahap tertinggi dalam bisnes Shaklee iaitu Master Coordinator.

Untuk mengetahui lebih lanjut apa itu game board Masteria, jom sama-sama kita saksikan video ini.


Saya sendiri dah memiliki 1 set game board Masteria ini. Setelah mencuba bermain Masteria ini, ia seolah-olah seperti berada dalam dunia sebenar sebagai seorang Shaklee Independent Distributor (SID). Game board ala-ala permainan Sayyidina ini memberikan gambaran sebenar bagaimana seorang pengedar Shaklee perlu kepada perancangan yang baik dan cabaran-cabaran semasa yang perlu mereka lalui untuk bergelar seorang Master Coordinator Shaklee.

Supermom Masteria ini amat sesuai dimiliki oleh semua Pengedar Shaklee yang betul-betul ingin aktif dan berjaya dalam bisnes mereka. Dan yang paling utama, para 'leaders' Shaklee amat disarankan untuk membeli game board Masteria ini untuk dimainkan bersama-sama rakan niaga (downlines) masing-masing terutamanya ketika sesi perjumpaan beramai-ramai atau sesi coaching santai. Ini akan menjadikan sesi coaching tidak terlalu hambar dan membosankan.



Untuk memiliki game board Supermom Masteria ini, anda boleh berhubung dengan saya Puan Najihah (013-4517098) atau terus berhubung dengan pihak Supermom Masteria. Saya pasti anda mesti sukakan game board ini kerana ianya bukan hanya boleh dimainkan oleh para SID tetapi juga boleh dimainkan oleh anda seisi keluarga untuk mengeratkan lagi hubungan dan kemesraan dalam keluarga anda.

Sekian dulu untuk kali ini. Sehingga bertemu lagi. Bye..